BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Žinutė Teo

Teo atrodo patys nesupranta, kas ir kaip jų svetainėje veikia.

Kas naudojasi Teo savitarna, turbūt kada nors matė pradiniame puslapyje bankų logo. Detaliai lyg ir neaprašyta, bet naudojantis common sense (kaip tas dalykas veikia kitose svetainėse), tai turėtų būti taip:

1) ateinu į manoteo svetainę, spaudžiu ant banko logo
2) manoteo svetainė suformuoja užklausą bankui, kad nori gauti mano identifikacinius duomenis ir permeta mane į banko prisijungimo puslapį
3) aš suvedu savo banko prisijungimo duomenis ir bankas gražina tuos duomenis manoteo svetainei, tada manoteo tuos duomenis sulygina su savo klientų duomenų baze ir jeigu randa atitikmenį mane prijungia.

Bėda tame, kad banke suvedęs savo duomenis, aš permetamas į manoteo puslapį, kuriame klaidos pranešimas, kad tokio kliento nėra ar kažkas tokio (žinoma aš įsižeidęs, kad manęs nelaiko klientu :). Kaip ir viskas suprantama - greičiausiai pasirašydamas sutartį nedaviau savo asmens kodo ir todėl mano teo neturi kaip surišti mano duomenų su gautais iš banko. Todėl paimu ir paskambinu į privačių klientų skyrių, atsiliepia vaikinukas, kuris kaip robotas įsikabinęs savo versijos, kad per banką aš galiu jungtis tik iš teo interneto linijos. 12 minučių bandžiau jam įteigti, kad jis kažko nežino ir kad bandytų pasiklausti kieno nors, kas žino, kaip paprastai veikia identifikacija per bankus. Kai pavargstu aiškinti, jis paklausia ar gavau pilną informaciją ir vėl prasideda viskas iš naujo. Tai vat jeigu ateis šita žinutė iki ko nors iš Teo, perduokit saviškiams, kad:

a) arba suprogramavot kažką ne taip kaip turėjot (remiantis vaikinuko iš telefono versija)
b) arba įtraukit savo robotams prie telefonų normalias instrukcijas, kaip veikia jūsų autentifikavimas per bankus.

Ir dar, paskambinus trumpuoju numeriu iš mobilaus kiekvieną kartą klausytis įrašytų visokiausių perspėjimų bent minutę laiko, kurie neturi nieko bendro su sprendžiama problema, čia tipo sprendimas? JEigu jau skambina tiek daug žmonių del neveikiančio interneto ar neapmokėtų sąskaitų, tai padarykit atskirą numerį, nes dabar gal norėdamas tapti klientu ir bandydamas sužinoti kaip tai padaryti, turiu išklausyti grasinimų ar aiškinimų tiradą, kuri manęs neliečia.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (2)

  1. jurkis:

    Bankai autentifikuoja per a/k. T.y., jei TEO sistemose nėra tavo a/k - per banką neprisijungsi. O berniukas-robotukas turėjo omenyje, kad autologinu prisijungti galima tik jungiantis iš tavo varu registruotos DSL linijos. Jis teisus, bet vis tiek jis - robotukas :), ir papezėjo ne į temą.

  2. Šiaip paskambinus iš savo telefono linijos taip ir nepasiūlė pasakyti asmens kodo, kad vėliau galėtų mapinti per banku autentifikacija, nors kaip ir dar karta bandžiau išaiškinti kaip turėtų veikti jų autentifikacija, bet nusviro rankos ir tiesiog paprašiau kad atsiųstų laikiną slaptažodį.

Rašyti komentarą